söndag 18 oktober 2009

25årsfesten.



finns fler bilder men jag tog inte många, ska tjiss sofie ang bilder sen för hon tog en massa! :) får visa sen. det var lyckat igår!
bakis och sliten idag, sov cirka 4 igår i lokalen och vaknade kl 7. några sov över i lokalen också och en viss vaknade i sin egen spya, fan vad vi garvade! det såg bara för lustigt ut när personen vaknade och såg chockad ut..
börjar kl 16 imorron och det är skööönt för jag känner mig inte återställd! är för sliten.. zzzzz
tack för allt och hoppas du älsklingen är nöjd för allt igår


4 kommentarer:

  1. på kvällen räv, puss

    SvaraRadera
  2. aha jag förväntade mig mer bilder, din lilla skit! :D haha nejdå jag skojar men hoppas jag får se mer bilder sen! :P

    men annars söta bilder på dig å rob!
    som vanligt säger jag att jag saknar dig! <3 hiih

    SvaraRadera
  3. jag ville oxå ha fler bilder :D

    SvaraRadera
  4. Jag hade riktigt skoj och det var en perfekt tillfälle att säga hejdå till er :)

    SvaraRadera