onsdag 12 maj 2010

12 maj.

argh, jag höll på att skriva ett "långt" inlägg och gissa vad som hände.. jehepp just det!

ligger i soffan med min lilla bärbara dator och det var tänkt att jag ska se på en film nu på usb men ehh, man måste tydligen packa upp filen och jag vet inte hur man gör.. får väl se på nån annan film ist. jag började kolla på några bilder som finns på usbn ist. en av min och sofies festkvällar. småalkisar.. ;)

imorron ska man åka till eskilstuna, tillbaks på fredag. jag ska följa med jobbet(praktiken) till oslo på måndag och är tillbaks på onsdag. det känns jättekul och det är kul att jag får chansen att följa med.

idag använde jag min jeansjacka.. premiär för iår! kändes härligt att vara ute.. jag hann t o m sola lite snabbt i balkongen i min nya bikini. haha.

hejsvejs..







3 kommentarer:

  1. har du winrar och du ska markera på alla winrar filer och högerklicka och klicka på "extach here" (felstavat men skitsamma) ;)

    SvaraRadera
  2. solat i bikini?! du är historisk!!!! :) haha men fick du lite färg då eller? ;)

    nice att du får följa m t oslo! kul!

    SvaraRadera