måndag 5 juli 2010

Togs i fredags.


Håret var nyslingat.

5 kommentarer:

  1. vad fint det blev! ;) så riktigt sommarig färg :) färgade du hos frissan eller gjorde det själv och vilken färg paket å nummer för kanske det skulle fungera på mig för mitt hår e jobbigt å svårt att färga till ljusare för det blir ofta till grönt först så man måset färga flera gånger för jag själv är typ mellan brunette :)irriterande :d haha / förhoppningsvist att du kan svara på den inläggens kommenterar :) // kram emelia

    SvaraRadera
  2. hej emelia.. är du nån jag känner? tack i allafall, jag köpte ett paket från MOOD och det ska vara "slingblond", det innehåller en slinghätta också. det gick väldigt bra för mig, var lite förvånad över att det gick så bra. kram och lycka till :)

    SvaraRadera
  3. den linne som man ser lite på dig ser så söt.. typ blommning :) vart köpte du den? / linnea

    SvaraRadera