onsdag 24 juni 2009

pappas födelsedag.

idag fyller pappa år! förmiddagen spenderade jag framför solen som jag sa igår :P solade i vår gemensamma terrass med en BILD tidning, skönt att bara vara ytlig och bläddra utan att behöva tänka. sen drog jag iväg till mataffären och mötte robban där och vi handlade mat. sen var det raka vägen hem och då fixade vi mat innan släkten kom hit halv sex. ovant att vi plötsligt har flera bebisar/småbarn här på vår "släktträff" :D
här kommer lite bilder






robban och glenn

födelsedagsbarnet och glenn

robban jag glenn

malin (min kusin anders fru) och farmor, maten var serverad!
det blev tonfisksallad.

glenni och fanni ;P sura miner.. eller?

albin (kusinen anders barn)

farmor och olivia (kusinen sagas barn)

haha.. söt bild! min farbror ulf och pappa. ulf bär den namnlösa flickan som är anders barn å så bär pappa olivia

lillemor bär bäääbisen!

mat och prat.

lek med barnen.

farmor och lillemor.

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du läser min blogg. Bra och veta att min blogg är omväxlande! :)

    Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. tack för påpekandet!! :) har rättat till det nu ;) kram

    SvaraRadera