måndag 3 augusti 2009

åland.

idag var vi på åland. dom hämtade mig i danderyd imorse då jag slutade på jobbet, sen var det SÅÅÅÅ nära att vi missade båten. det var kö och det var bara 10 minuter kvar så vi hade typ gett upp och tänkte ta nästa båt (som skulle komma 15.oo, vi skulle åka med 10.00) men mamma gick ur bilen och promenerade till hamnen och pappa fick köra om många bilar och vi HANN. det var riktigt tur. ;) vi satt uppe i båten och solade men det var rätt blåsigt så vi gav upp och var inne i båten och åt lite "brunch".

kl tolv var vi framme, gick en bit till en strand.. men fan, stranden SÖG! haha, päronen hade aldrig varit där förut så dom visste inte hur det såg ut. men jaja, vi fikade iaf efteråt och det var lugnt och mysigt. åt åländskt pannkaka till lunch :) sen gick vi runt och kollade innan vi återvände till hamnen. vi åt sedan åländskt buffe inne på båten, mums! handlade även sprit på taxfree, köpte min första mintuu. :D aldrig köpt en egen tidigare..

är TRÖTT nu! :D sov inte så bra inatt å så ska jag jobba imorron så jag bör sova snart, grrr.

kramisar!






















1 kommentar: