tisdag 11 augusti 2009

softischma.


hiss eller diss? ;)

färgen ser inte likadan ut i verkligheten men bilden får duga! :)
är så sugen och äta något ikväll. får inte äta chips&dip så... är inte sugen på smoothie, förslag??? :D

och det gröna nagellacket var diss, tyckte ni alla.. haha, jag vet.. det såg inte likadant ut i verkligheten. jag kanske törs prova nån dag, 80talstema-festen i borås kanske! :)

thailand i oktober? funderar..

update : jossan föreslog kladdkaka och chockladpudding så... tjiss er att jag inte gillar choklad! så kom inte me förslag som innehåller choklad. ;)

6 kommentarer:

  1. absolut snygg färg! :) love!

    haha grrrr... nachos? chokladpudding? kladdkaka? de finns en massa goda saker! :D

    åh thailand? avis! :) men jaaa res dit, du förtjänar en dyr semester! :)

    SvaraRadera
  2. grönsaker med dip som vi åt igår? :P aa thailand, ska bli super härligt!

    SvaraRadera
  3. tänker du paff t thailand i okt?haha som om jag inte vissste redan du off choklad..:D gilla dina naglar:P fint:P pusssss

    SvaraRadera
  4. hahaha, glömde bort de ;) men dip m grönsaker som tea föreslog? :P gott!

    vill se dom gröna nagellacken i irl! ska du på 80tals tema i borås? KUUUUUL! :)

    SvaraRadera
  5. den nagellack tror jag har samma ;D snygga tkr jag haha, ohmygod tkr u ej om choklad?

    SvaraRadera
  6. sv; tackar. ;) ffs du är inte ensam om att inte gilla chocklad. jag med :P

    SvaraRadera