lördag 30 januari 2010

pinsamt.

var på systemet nyss och köpte dricka. när jag betalat klart och skulle ställa flaskorna i påsen så small en rakt ner på golvet och gick sönder. jag förstod inte vad som hade hänt och trodde att jag hade ställt den fel. det var pinsamt och alla såg på mig. en kvinna vid kassan sa att jag fick hämta en ny. jag nickade och tänkte packa vidare, 4 flaskor och en vinflaska i påsen och sen skulle jag lyfta den. PANG, alla flaskor utan en ner på golvet.. pofff! värre pinsamt, det visade sig att det var hål i påsen!

fick hämta nya breezer, sedan gick jag därifrån.. men märkte sedan att jag inte hade vinflaskan med mig. gick tillbaks och sa t dom att vinflaskan var borta medan jag hämtade breezer så jag fick hämta en ny.. men jag kom på nyss att vinflaskan var ju i påsen och var ju sönder så det var ju inte nån som snodde den ;) zzzzzzz.

inte kul.

softa lite nu, sedan festa.

3 kommentarer:

  1. Hhahha ..fan skulle vilja se dig!!:D du säkert råtilt på den!:D

    SvaraRadera
  2. hahaha! ser fram emot höra om händelsen ikväll :D smack

    SvaraRadera