tisdag 12 januari 2010

tjohoo.


det var trevligt i lördags! blev utgång till garbo och sedan efterfest... en knäpp morgon var det. ;D sofie tog en massa bilder så jag får tjiss henne.. själv pallade man inte med min kamera. vill köpa en ny.


idag hälsade jag och mamma på olivia/saga. vi kom inte på olivias 1årsdag i december eftersom vi alla var sjuka så idag fick hon sin present. hon kan gå nu, tiden går alltför snabbt!
sedan kollade vi på bågar men jag hittade inte några som jag tyckte om. jag var uttråkad och hade inte lust att gå igenom ALLA bågar. :D

imorron - TRÄNING OCH NYTTIG LUNCH! ;)

4 kommentarer:

  1. skojar du räven?

    SvaraRadera
  2. inte idag?haha för lat.. duktig flicka som hälsade på Olivia:)

    SvaraRadera
  3. haha ja besvärligt å kolla på olika bågar, alltid lika jobbigt :D jag kollade i halvt år innan jag bestämde mig asg :)

    snygga outfits du hade, alltså festoutfit å vanlig outfit!

    SvaraRadera
  4. du är fin i håret m fläta. :)

    träna ? funfunfun! :)

    SvaraRadera