måndag 22 februari 2010

Mamma prövar kläder.


Och snart drar vi hem.

5 kommentarer:

  1. Hej! såg att du hade en fin klänning med glitter på axlarna som du bar i fredags :) har bara sett sådana glitter på axlar som tröjor å osv men aldrig sett en klänning med glitter på axlarna.. det var så dö snyggt.. blev helt dö å önska mig att ha en sån. har undrat om vart köpt du den klänningen med glitter på axlarna? :) Karin

    SvaraRadera
  2. hej, vilken karin är du? känner jag dig? :) alltid kul å veta. klänningen med paljetter på axlarna köpte jag på hm. kram / fanny

    SvaraRadera
  3. köpte du den nyligen? har kollatpå HM och det fanns inget :( jag kanke var blind haha ja

    min kusin är hörselskadad å går på hörande skol. hon hör ganska bra så jag kan också lite teckenspråket för att min kusin använder mest talet på hennes skola men när man träffar släkten använder hon mest teckenspråket för det är lätt för oss att förstå för vi inte är vana vid när hon talar med hennes ord.. men bara när hon är med hennes familj så använder hon mest tal än teckenspråk :) jag är inte så elit på teckenspråket som ni gör. men jag kan ändå förstå all vad ni tecknar på ert sätt :) / Karin

    SvaraRadera
  4. hej. jag köpte klänningen kanske i november så den kanske inte finns kvar :( eller får du kanske fråga personalen på hm. aah, ok nu förstår jag :) bor du i stockholm eller? / fanny

    SvaraRadera
  5. ja det finns inte längre.. har frågat personalen på hm om dte finns. men det finns inte längre sa dom :( blev lite ledsen men man kan bara köpa glitter som sy in å pimpa på den svarta klänningen.. det kanske skulle fungera hmm :) ska få fundera på det ;) men ett problem att på nätet finns den svarta klänningen inte i storlek S men hoppas att det finns på affären så köper man speciella glitter som använder till klädsel.. nej jag bor i göteborg men e på besök hos en vän i skåne just nu å ha ett ärende att göra här innan far man tillbaka till göteborg.. / karin

    SvaraRadera