fredag 26 februari 2010

nellyskor.



äntligen finns skorna inne på nelly.se så jag antar att skorna är på väg hem till mig nu (får skorna gratis för jag var bland dom 99 första på nellys high hells-turne, fick välja bland en massa skor)

vet att skorna är rätt annorlunda men jag har redan svarta högklackade high hells så det blir coolt med ett par lila!

vaknade ganska tidigt idag så man är lite trött nu, piggar upp mig med lite kaffe nu, sen ska jag dra till fridhemsplan och handla mat. jag vet inte vad jag ska göra ikväll, antaligen blir det en softkväll ELLER partykväll. vi får väl se.. en sak som är säkert är i alla fall att jag INTE ska dricka lika mycket som i fredags, fy fan!

1 kommentar:

  1. hoppas dom är på väg hem till dig.. Och att du ska använda dom! typ tillen hel svart outfift:) det blir succe! h

    SvaraRadera