tisdag 14 juli 2009

att blogga.

det känns så mycket enklare och lättare att blogga nu, jag har haft tre olika bloggadresser nu och alltid lagt ner bloggen efter ett tag.. varför ; för jag inte har något att säga.. för att det är tråkigt!

varför jag plötsligt bloggar nu och flitigt

orsak ; jag har alltid följt "mallen" hur man "SKALL" blogga. det låter dumt jag vet.. men jag försökte blogga som "folk" gör, långa texter, mina tankar och funderingar, sammanfattning av dagen och det passar inte mig. nu har jag äntligen hittat min stil och det är massa bilder och korta texter!

3 kommentarer:

  1. söt du e som skriver om det. ja jag kan förstå..äntligen du har hittat det som passar dig:) pussi

    SvaraRadera
  2. bra det :D läser din blogg varje dag. den e bra kul och se på bilder.=) puss

    SvaraRadera
  3. bra att du hittat, bara du fortsätter så är jag glad.. ;)

    SvaraRadera