söndag 26 juli 2009

sofie på besök.



nu är man ensam hemma, det har varit väldigt kul å ha sofie här på besök. det blev en gooood middag, fläskfile i gryta med gornozola/ädelostsås & potatisklyftor med sallad som består av tomatmix (olika typ av tomat) avocado och ruccola. första gången jag smakade maten, tummen upp! tack för idag, sofie <3!!
märker ni något särskilt med bilden? ;) tog några bilder
med självlösaren och vi var inte nöjda med samma bild
så jag fick en ide nyss och fixade ihop en falsk bild :D av
två olika bilder, så blir vi båda nöjda hahaha...
sen gick jag ut till ica och handlade lite tills imorron, jag glömde helt bort att handla lite för imorron när vi va på mataffären idag. jag ska iväg på en utflykt imorron med brukaren och några andra. det blir en heldag, kommer nog vara helt slut imorron kväll. päronen och brorsan kommer hem imorron, det blir skönt. visst har man saknat dem!! :)

3 kommentarer:

  1. Jo, nu märker man efter det du skrev.. Om du inte hade skrivit, hade jag annars inte märkt. Om jag inte tittar noggrann :P

    SvaraRadera
  2. haha succe bild :) plus succe mat, jag direkt sugen ;D

    SvaraRadera