fredag 3 juli 2009

solig vecka.



vilken solig vecka det har varit! imorse åskade det så jag passade på att ta en sovmorgon, sedan gick man runt lite i fridhemsplan med mamsen, tog en fika och handlade på systemet. köpte även en svart klänning och nagellack, älskar verkligen nagellack!! :) blev också förtjust i ett par högklackade skor, mamma tyckte att dom var alldeles för höga men nä, det är bara fint! :) tvekar fortf om jag ska köpa dem. ska fundera vidare!




bilden snodd nånstans.

tycks?

glenn är och tränar gym nu, jag väntar på att han ska ringa mig när han är klar. då ska vi äta ute tillsammans, det blir antagligen hot wok eller texas burger! om jag får välja så blir det texas, om han väljer så blir det hotwok ;P eller... det är riktgit gott med nudlar med kyckling och grönsaker. vi får väl se vad det blir. därefter kommer några tjejer hit, vi skall vara på vår bakgård och dricka lite vin.. sedan blir det utgång!


futsal imorron på manilla, får väl se om jag ska dit och kolla! :)

3 kommentarer:

  1. haha.. din lilla träningsmissburkare t brorsan:d vad fin du e.. nagellackar love hårt..:D skorna va jättesnygg..det skulle passa dig jätte bra..:)

    SvaraRadera
  2. oj, pi snygga skor, blev pu kär i dom å dom ser så perfeka i skick å färg, love! just nu e det svårt att hitta ngn bra klack skor eftersom alla e på rean så alltid slut å slut, så irri :P e dom höstnytt? undrar om e dom från dinsko? det verkar så hihi. eller? skulle uppskatta om du svarar :) kram

    SvaraRadera
  3. Jag är faktiskt imponerad över de som kan stå ut med att gå med högklackande skor.. jag skulle bara ramla hela tiden framför er... :-D

    Ha en fin fredagkväll!

    Kram...// Erika

    SvaraRadera